به گزارش روابط عمومی فدراسیون روئینگ، در این دیدار که امروز شنبه 19 مهرماه در محل فدراسیون انجام شد تیشهگران ضمن آرزوی موفقیت برای تیمهای ملی آقایان و بانوان از ملیپوشان خواست که بهترین عملکرد خود را در مسابقات داشته باشند و بتوانند مدالهای خوشرنگی را برای ایران به ارمغان بیاورند.
سرپرست فدراسیون روئینگ با اشاره به پتانسیل بالای این رشته در کشور خاطرنشان کرد: بدون شک بچه های ما میتوانند نتایج درخشانی از این مسابقات به ارمغان بیاورند و با دست پر آماده بازیهای آسیایی ناگویا شوند.
مرتضی سلیمی سرپرست دبیری فدراسیون و سرپرست تیم اعزامی نیز توضیحاتی را دراین جلسه درخصوص شرایط مسابقات ارائه کرد.
فاطمه حسنی سرپرست نایب رییسی بانوان فدراسیون نیز در این نشست حضور داشت.
نظری ثبت نشده است.
اولین نفری باشید که نظر میدهد!